Postępowanie na zakup samochodu osobowego do przewozu osób 8 niepełnosprawnych w tym jedna na wózku inwalidzkim
Nr.postępowania DAG/ZP/7/30/25.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-966c0ecb-12f4-4af8-a1e9-1a883752e2d5
Dokumentacja postępowania w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: platformą):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-966c0ecb-12f4-4af8-a1e9-1a883752e2d5
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia,
2) do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia,
3) szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, logując się, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz uznaje go za wiążący,
4) szczegółowe instrukcje interaktywne korzystania z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawcę dostępne są pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/,
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
3. Zamawiający wszelką korespondencję do wykonawców będzie przesyłał za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. W przypadku przerwy w działaniu Platformy Zamawiający będzie przesyłał korespondencję przy użyciu poczty elektronicznej: przetargi@dpssusz.pl.
4. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1) Komputer PC:
a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD;
b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
– MS Windows 7 lub nowszy,
– OSX/Mac OS 10.10,
– Ubuntu 14.04,
c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
– Chrome 66.0 lub nowsza,
– Firefox 59.0 lub nowszy,
– Safari 11.1 lub nowsza,
– Edge 14.0 i nowsze
albo
2) tablet/telefon:
a) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
b) przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
3) dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies,
4) specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w §X SWZ